התריסים החשמליים הפכו לנפוצים מאד בבתים רבים וגם במשרדים. תריסים אלה כוללים מנוע חשמלי מיוחד, המפעיל אותם, וניתן לשלוט בהם באמצעות שלט או על ידי לחיצה על כפתור. את התריסים החשמליים אפשר להתקין בכל אחד מחדרי הבית או המשרד ובכך לספק מענה מדויק ונכון יותר עבור דייריו. הם משתלבים נהדר לצד האלמנטים האחרים וקלים מאד לתפעול.

תקלות נפוצות

תקלות במנוע – תריסים חשמליים פועלים באמצעות מנוע מיוחד, במצב של מנוע שלא עובד כדאי לפנות לבעלי מקצוע המתמחים בתחום שכן שתיקונו עשוי להיות מורכב מאד. יש לציין שלא תמיד ניתן לתקן אותו ולעיתים יהיה צורך בהחלפתו במנוע חדש.

במקרים של רעשים מהמנוע, המפעיל את התריסים, חשוב לבדוק את הסיבה לתקלה ולהזדרז לתקן אותה. אולם, לא כל רעש מעיד על בעיה כלשהי או תקלה בתריס או במנוע.
במקרים מסוימים יספיק גם כיול המנוע, המחזיר את המנוע לפעולה מלאה ומאפשר שימוש מלא בתריסים.

תקלות בשלבים וקריעת החבל – תקלות נפוצות נוספות הינן ניתוק בין שלביו של התריס או חבל קרוע. במקרים בהם החבל שמחבר בין המוט שעליו נמצא התריס לבין התריס עצמו נקרע, יש להחליף אותו בחבל חדש. שימוש לא נכון או לא זהיר בתריס יכול לגרום לקריעתו של החבל וכן גם רהיט שמפריע לתריס להיסגר במלואו. גם במקרה כזה יש לפנות לבעלי מקצוע שיכולים לעשות זאת בצורה נכונה ולהציע גם חבל איכותי שיחזיק מעמד זמן רב.

תקלות במסילות – תקלה נוספת הינה תריס שיצא ממסילתו באופן חלקי או מלא. במקרה בו התריס עלה לתוך ארגז התריס יש לפתוח אותו ולהחזיר את התריס אל המסילה.
במקרים אחרים ניתן יהיה להשיב את השלבים למסילה באופן ידני, אך במצב מורכב יותר, פירוק התריס כולו והרכבתו לאחר תיקון השלבים יהיה בלתי נמנע.

תקלות בשלות – השלות מותקנים בצידי שלבי התריס ותפקידם לשמור על כך שהתריס לא יזוז לצדדים. ניתן לזהות תקלה בשלות אם התריס "קופץ" בזמן ירידה מטה. תקלה בשלות יכולה להסב נזק למנוע ולכן כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע במקרה של זיהוי תקלה שם.

זיהוי נכון של התקלה יכול למנוע בעיות מורכבות יותר בהמשך שתיקונן עשוי לעלות לא מעט כסף וכן חזרתן בעתיד שוב ושוב.

פנייה אל מומחים בתחום תיקון תריסים חשמליים היא הדרך הנכונה להתמודד עם תקלות בתריס. אנשי מקצוע אלה, המכירים את התקלות השונות ויודעים כיצד להתמודד איתן, מזהים את הבעיה ומציעים את המענה המתאים.

trisim4u מעמידים לרשותם בעלי מקצוע מיומנים המתמחים בהתקנה ותיקון של תריסים חשמליים. בעלי מקצוע אלה יגיעו אליכם ישירות ויציעו לכם את הפתרון המתאים, בהתאם לתקלה הקיימת.